vrijdag 15 juni 2007

31 maal de mist in


Een enorm zwak heb ik, voor mensen die naast de zweetdruppels op het betaalde werk er ook nog ettelijke plengen in naam van de Kunst. In de hoop dat ooit die kunst dat betaalde werk ... Een zwak voor mededromers die doeners zijn, heb ik dus. Collega A. is er zo eentje. En hij concerteert binnenkort. In Utrecht nog wel.

Komt dat horen, komt dat zien, mensen. Gemiddeld telt dit blog dagelijks 31 unieke bezoekers. Die kunnen er in theater Kikker vast nog wel bij. Niet uit te sluiten is dat je mij daar ook ontmoet. Eén nummertje, een geografisch natuuurlijk, kan ik al meezingen, zachtjes.

1 opmerking:

Elsje zei

Ik ben die dag in DH maar 20 uur moet theoretelijk natuurlijk wel te halen zijn. Zal eens kijken of er nog kaartjes zijn...

 

blogger templates | Make Money Online