dinsdag 18 september 2007

Nou uh dat meisje dat uh nou uh

De kaart kwam met huiswerk. Verzin variaties op de reactie van dit meisje als de poes de stekker eruit trekt. Ik ben dol op scenariolijstjes. Daar gaan we.

  • Het meisje zegt: "Dat was de laatste keer, Flossie."
  • Het meisje haalt het tentlampje uit haar zak en bindt die om haar voorhoofd.
  • Het meisje zegt: "Laat je ook even de hond uit?"
  • De kat springt in de prullenbak. Het meisje schopt tegen de bak.
  • Het meisje zegt: "Bedankt. Ik rook die geschroeide haren ook net."
  • Het meisje neemt een boek van de stapel en smijt deze richting kat.
  • Het meisje zegt: "Goed zo. Saaie krant ook."
  • De lamp blijft branden, op batterijen.
  • Het meisje zegt: "Hè, doe 'ns niet."
  • De kat neemt de stekker in de bek en plugt deze met een geoefende sprong weer in het contact.
  • Het meisje zegt: "De Aldi heeft de pseudo-whiskas in de aanbieding lees ik hier."
  • Het meisje denkt: "Ja ja ik zal je zo te eten geven."
  • Het meisje zegt: "Je kunt je zorg voor het milieu ook overdrijven, poes".
  • Het meisje merkt het niet.
  • Het meisje zegt: "Is het bedtijd?"
  • Het meisje stoot de theepot om en de stapel boeken valt om. Met brandwonden en een gebroken scheenbeen wordt ze na drie dagen gevonden.
  • Het meisje zegt: "Wachten tot ik JA heb gezegd!"
  • Het meisje rolt de krant tot een staaf en mept de kat.
  • Het meisje zegt: "Weet je wie er ook dood is?"

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind dit plaatje geweldig! Ik kan me niet meer herinneren dat dit in Otje staat, maar ik ga kijken.

Ina zei

@Marije: op de achterkant van de kaart staat ook nog (raadselachtig) 'illustratie uit Bobo'. Misschien - maar dat verzin ik nu ter plekke - is Otje ooit als feuilleton in Bobo gepubliceerd en waren daar andere illustraties bij?

Elsje zei

Het meisje stopt de stekker in haar neus. Het licht gaat aan. Ze leest verder

Ok als alternatief?

Ina zei

@Elsje: helemaal goed!

 

blogger templates | Make Money Online