donderdag 12 oktober 2006

Wachtwoord (5)

Het vorige wachtwoord was tunnelvision. Niet zo heel moeilijk, want nog meer net ervoor had ik er een blogje aan gewijd. Hiernaast de afbeelding van mijn computer-op-het-werk-wachtwoord voor de komende drie maanden. Raden staat weer vrij. Oplossing over drie maanden.

Dat dit plaatje eruit gegoogled kwam is wel errug leuk. Er kwamen maar vijf treffers, vier van de vijf naar mijn idee totaal niet op het woord slaand. Een doorschijnende foto van Katja S. was een andere. Dit wachtwoord zal niet worden geraden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

meuh. nou. poeh. dan probeer ik het niet eens meer. hoor.

Elsje zei

Wat is de overeenkomst tussen Katja S en Pelle??? Allebei rete-sexy ;o)

Anoniem zei

It's lonely at the top.
Wel lang wachtwoord ;-))

Anoniem zei

Het is in elk geval geen kinderboek. Wat maak jij je daar druk om...ik verander elke keer het cijfertje gewoon.

Anoniem zei

Wat een irritant blogje ;-). Los van het op salonfähige wijze naar een doorschijnende Katja kijken wil ik het gewoon weten. Helaas kan ik niet hacken en heb ik me al sufgepiekerd. Ik vrees drie maanden te moeten wachten, of anders om een nieuwe aanwijzing te moeten smeken.

Ina zei

@allen:
Het wachtwoord van J@cq vind ik het mooiste, maar dat is het helaas niet. Ik heb inmiddels verzonnen waarom Katja te zien is: er is iemand die absoluut niet weet hoe doorschijnend te typen.

 

blogger templates | Make Money Online