dinsdag 2 mei 2006

Jojo in beweging

Dit ben ik. Nou ja, zulke mooie armen, dat mocht ik willen. En mijn buik blubbert echt veel meer. Bij nader inzien zit deze pop wel irritant strak in haar vel. Zonder onderkinnen, het kreng. En of het echt de juiste maten aangeeft? Toen ik het bovenlijf nog wat op wilde plussen kreeg ik een foutmelding in de trant van "no size measures this weight". De echte schoonheid zit van binnen, natuurlijk! Maar ja, naar gewone kledingwinkels kunnen gaan is toch wel leuker. En samen met je zoon in de nieuwe hangmat klinkt ook aantrekkelijk. En op zich kan ik het heel goed, afvallen (hoor ik hier iemand zichzelf moed inspreken?). Het wordt weer tijd voor de tomaat, het water en de gegrilde zalm. En een half jaartje zeer zuunig an met het zetmeel vooral, en met lekker veel en met veel lekkers. Mijn volgende virtual model zal ik op 5 december maken. Want overmorgenmorgen, dán begin ik.

3 opmerkingen:

Elsje zei

Ik vind dat je nog wel iets blonder bent...
Maar dat terzijde. Ken je het liedje van Gerard van Maasakkers: Morgen beginnen?

Morgen ga ik beginnen
Niet vandaag, niet vandaag
Ik heb mijnen dag niet vandaag
Morgen beginnen
Met hoe of wat is nog de vraag
Maar nog niet vandaag

De rest laat ik je nog wel een keertje horen :-D (Mieke vindt dit een leukere dan :-)) , dus ja, als brave huismoeder neem ik die smiley dus over...)
Mieke lacht ;-)

Anoniem zei

Ik ben al begonnen, afgelopen dinsdag. Want ik kon het niet meer aanzien. Bij streep-je-slank van Margriet. Voor € 45 ben ik het hele jaar onder de pannen met lijstjes en controlemogelijkheden en weet ik veel. Doe mee! Vind ik leuk. Ik ben nu al 2 kilo kwijt.

Ina zei

Mijn methode is:
ontbijt: fruit
middagmaal: zetmeel en groente
avondeten: groente en eiwit (kaas, vis of gevogelte)
tussendoor (eventueel): groente en fruit
verder: geen koffie, veel water, kruidenthee.
totaal: proberen niet boven zo'n 1200 cal. uitkomen.

Streven: elke week een procent lichaamsgewicht kwijtraken. En dat tot ik 70 kg ben.

Nog veel moeilijker: dat blijven.

Past dit bij Margriet? Samen vind ik zeker leuk.

 

blogger templates | Make Money Online