zondag 7 mei 2006

Eén procent per week

Na twee dagen twee kilo lichter met maar twee zondes (zie plaatje) besluit ik dat dit 'm moet worden: een Serieuze Poging. Dat houdt in dat ik het komende half jaar vrijwel helemaal afscheid ga nemen van : chocola, alcohol, koek-snoep-drop, pizza, boterham-met kaas - want combi eiwit-zetmeel verboden -, frisdrank - want light geeft vreetbuien -, koffie - als we toch gezond bezig zijn dit dan ook maar niet-, sushi (dat misschien als traktatie een enkel keertje?), boter, ontbijten met ei en croissant op zondag, patat, ijs .... ach, zo op een rijtje lijkt het niet heel erg.

8 december zou ik in het tempo: een procent per week eraf op mijn streefgewicht moeten zijn. Da's allemaal nog wel te doen. Felicitaties neem ik in ontvangst als ik dat een half jaar houd.

2 opmerkingen:

Elsje zei

Gelukkig mag je dus tegen de tijd dat de Sint het land onveilig maakt weer genieten van een lekkere chocoladeletter.

Suc6!

Sjaak zei

..en deze zomer maar weer eens ouderwetsch met de mannen de Galibier en de Ventoux over. Dat helpt ook.

 

blogger templates | Make Money Online