zondag 30 april 2006

fruor frui fructus

Wow, wat een heerlijk verjaarsweekend was het. Twee dagen het huis vol en soms minder vol met gezellig bezoek. Jammer van het weer, buiten zitten was er niet bij. Maar hoe heerlijk dat dat kinderen niet uitmaakt en die gewoon de deur uit stoven. Het is allemaal achter de rug: de puber die tikkertje speelt, de Verrassing uit het Zuiden, het diarerende leenkind, de stapels taarten - schoon op - , de taxiritjes, en de vele vele stoffelijke felicitaties. Bloemen, letters en chocola: dat vat het maar deels samen. Dat men weet dat ik goed kan genieten: ja, dát vat het samen. En de bloemenhulde! Ik ben gewoon een beetje confuus. In welk boek te beginnen? Chocalaatjes vraag je? Nou, uh, op!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook wij genoten en gelukkig was de 'diadré'-ellende geleden. De geleende (onder)broek komen binnenkort weer die kant op (goede smoes om snel weer af te spreken, toch?)

Else.

José zei

Hartstikke leuk, zo'n blij verraste jarige! Jammer dat mijn verjaardag vorige maand was, want ik heb nu aan je moleskins gevoeld, wat een heerlijke boekjes zijn dat. Inspirerend, ergens heb ik nog iets dergelijks, dat en een par potloden ga ik bij me steken. (Naast camera, zangpastilles etc. etc. kan dat nog best in de tas ;-) )
Tot gauw!

 

blogger templates | Make Money Online