zondag 9 april 2006

Helft mir klagen


... en daar heb ik dan twee maar per jaar voor over om in een apepakkie op het podium te staan. Ik heb een grondige hekel, zowel aan de zwart fluwelen jurk als aan de zwarte pumps. Behalve voor dit doel (kledingvoorschrift: geheel zwart!) staan de spullen altijd in de kast. En zeker nu ik weer groots overgewichtig ben voel ik me bijna depressief in deze kleding. Om zeven uur vanavond mag 't weer uit en de kast in. Tussendoor nog even een hemel bestormen. Er zijn nog kaarten. Half drie, Lebuinuskerk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Maakt de muziek niet veel goed?

Ina zei

Bijna alles. De stilte na afloop was het meest indrukwekkend.

Anoniem zei

stond ik toch flink op het verkeerde been, door die titel.

Anoniem zei

ik hoef nog steeds niet met klagen geholpen te worden, maar ik heb wel veel aan je gedacht de laatste dagen. er kon niemand zhaar mond opentrekken in klassieke zin of hup, daar was je weer ;)

 

blogger templates | Make Money Online