zondag 7 november 2010

Nanologboek (7)


Lineke Beem leeft met een blackberry in haar hand. De buitenwereld bestuurt ze efficiënt en succesvol. Nog geen dertig jaar, maar professioneel professionals aansturen: daar geeft ze trainingen in. Dat betekent de trein van 5.27 uur uit Enschede, en als ze een beetje opschiet, die van 16.51 uur terug. Op een goede dinsdag huppelt een meisje met haar mee.

De zevende schrijfdag levert bijna 4.000 woorden! Arjen Visser komt na nog ruim 1400 stuks aan zijn einde, voorlopig figuurlijk. Lineke Beem's wordt in Enschede verteld, bij Bagels & Beans, tijdens mijn eerste Write-In. Ik ga het halen, in 2010, het zou zomaar kunnen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

jammer dat ik er niet bij kon zijn vanmiddag. ik had je graag weer eens gesproken. natuurlijk ga jij het halen! mag ik het verhaal dan weer lezen? groetjes van Elefteria

Ina zei

Hoi Elefteria,
Ik kan hier wel zeggen dat ik speciaal voor jou kwam :-)
Het was toch nog aardig om met zeven anderen te zitten typen.
'k Ben bijzonder goed op dreef, al heb ik het mezelf niet makkelijk gemaakt met 25 hoofdpersonen.
Jij gaat ook goed!

 

blogger templates | Make Money Online