zaterdag 20 november 2010

De Willemijn in mij

Waarom kan ik toch niet onthouden hoe ik foto's op een eenvoudige manier op Ravelry krijg? Ik wil laten zien wat ik cadeau kreeg van Gerdien, en wat ik uit de rest van de doos als buit gesleept heb, maar al wat ik probeer, het 'kijk zo klik klik gewoon die en dan dit klik klik overnemen en hup klik hier is het' van de zoon krijg ik niet nagedaan. Terwijl ik toch niet zo'n enorme computernitwit ben.
Enfin, via een omweg dan maar. Levert het ook nog een blogje op.


Dit zijn de cadeautjes. Een projecttasje (voor de niet breiers, daar zit dus een breiwerk in wording in. Een bol wol, een halve sok, een naald en een patroontje, ja, dat past), een plak chocola (de meeste breisters houden van chocola en poezen - alweer mazzel dat de gulle geefster voor het eerste koos), prachtig sokkentijdschrijft (heb ik ook net van vriendin gekregen, maar het is meer dan de gedachte die telt, want hier maak ik iemand anders nog heel blij mee), lief kaartje natuurlijk, en wee prachtige bollen wol. Mijn jongste hobby is De Baret, dus dat gaat helemaal goed komen.


Er waart dus een doos door Nederland, de doos vol breierijen. Deelnemers halen eruit wat ze mooi vinden en/of goed kunnen gebruiken, en vullen aan met gelijkwaardigs prachtigs. Buiten dat dus het persoonlijke cadeau (eerste foto). Deze prachtige wol en wat handige magneetknoopjes haal ik uit de doos. Vooral de wol doet me blozen. Ik heb het gevoel dat ik het allermooiste uit de doos heb gekaapt. Nou maar hopen dat iedereen dat gevoel heeft.
Dat wat ik terugstop, dat kan natuurlijk niet op de foto, want dan is de verrassing weg :-)

Zo. en nu maar hopen dat ik naar dit blogje kan verwijzen op die brei-site.

Geen opmerkingen:

 

blogger templates | Make Money Online