dinsdag 16 november 2010

Nanologboek (15)


De jongste zoon leest trouw mijn weblog. Publiceer je die stukjes ook in je boek, vraagt hij. Toevallig had ik daar net over na zitten denken. Het zou natuurlijk kunnen, het zijn ook woorden in november geschreven. En ze vallen vast onder de noemer 'fictie'. Ze horen in ieder geval duidelijk bij het boek.
Ik overweeg heus niet om alle mails die ik op mijn werk verstuur hier op te nemen, zo kom ik wel aan 50K in de eerste week, maar die blogjes. Kom, bedenk ik op dag 15, ik ga het gewoon doen!
Derk van Wersch mag nog een dagje de kast in - hij kreeg nog maar 167 woorden vanmorgen, toen sloten de luiken - en ik knipperdeplak 's avonds alles aan elkaar wat ik tot nu toe heb. De nanologjes als 'tussendoor-achterkantje' na elke dag. Anders zitten er teveel spoilers in, zoals wij boekgrrls verklappers noemen. Het voelt als een cadeau, maar ook een beetje als vals spelen: bijna 2.000 woorden aan het boek toegevoegd.

~*~

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik was ervanuit gegaan dat de blogjes kleine trailertjes waren van het nanoboek. Dus valsspelen HOEZO! Carla uit Schiedam.

elma zei

volgens mij noemen wij boekgrrls spoilers 'verklappers' en niet anders om. (Pedanticgrrl)

 

blogger templates | Make Money Online