woensdag 27 september 2006

92nd street

Zes minuten fietsen, zes minuten skiën, iets met de armen en dan een soort roeien, de benen zo'n zestig keer een beetje een apparaat laten wegdrukken, op een bal liggen draaien, zes minuten traplopen, buikspieroefening - godlof met een apparaat, wat vergeet ik nog? O ja, zo'n stang omlaag trekken, ook zestig keer.
Ik ben weer aan de fitness. Node. Een rondje van 66 minuten is me aangemeten. Door Dick. Geen kwaad woord over Dick. Amerikaans in zijn enthousiasme. "Ik ga je zien! Je was gezellig!!"
Zonder bril kan ik de televisies niet goed zien, dus afgeleid worden door een spannende pot voetbal is er niet bij. Zweten zal ik. En er drup voor drup bij zijn.

Lichtpunt: alles gaat met schema's die digitaal worden aangeboden. Op een sleutel staat nu mijn hele hebben en houden opgeslagen. Sleutel in het appraat ... en de instructies volgen. En aan het einde van de les nog even kijken of je braaf bent geweest. Een pi van 14? "Die wil ik op 20 zien!".
Maar wel 474 calorieën weggepuft. En als ik de marathon van New York was begonnen? Dan had ik al bij 92nd street gelopen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Good girl! Saai is het he?

Sjaak zei

Competitie is alles. Vind een maatje om mee te sporten en neem een referentieapparaat waar je je kunt meten. 500 meter roeien (1.29 is het record in ons geografengroepje) of bankdrukken (185 pound). Altijd een doel om te trainen en minder saai.

Anoniem zei

hee dat met die sleutel lijkt me tof. zo'n papiertje, dat is bij mij al gauw vergeten in de tas of thuis. en dan doe ik maar wat - het begin van het einde natuurlijk.

het zal je verbazen maar ik zit juist te popelen tot ik er weer heen kan. maar ik heb de handen vol!

 

blogger templates | Make Money Online