dinsdag 29 augustus 2006

Thuisbios

Weer of geen weer: kinderen vermaken zich in de vakantie altijd opperbest. Althans de onze. Gisteren kwamen we thuis van ons werk. Een memorabele dag, want het uiterlijk van de oudste is voor de komende twee jaar gewijzigd. Een beugel siert zijn bovengebit. Ik ben niet on-trots dat ik achter mijn eigen kiezen heb gehouden hoe hij er op gekomen is voor groene brackets te kiezen.
De jongste vroeg ook aandacht. Hij had een thuisbioscoop in elkaar geknutseld. En zoals we hem kennen, met altijd goed open ogen en oren, was het tot in de details in orde. Een heus programma, met aanvangs- en (hoe handig!) ook eindtijden laat zien dat we de komende vier dagen geen buitenlucht nodig lijken te hebben. Kaartjes bemachtigen is nog even een klusje. Er dienen punten verzameld. Deze punten heeft hij op allerlei plaatsen in het huis verspreid. Gelukkig had ik er gisteren al twee gevonden en heb ik samen met de filmhuisdirecteur zelf, de openingsfilm bekeken. Ik mocht tussendoor zelfs nog het journaal zien. Waar vind je dat!? Ook in ander opzicht is het een prima filmhuis: de interessantste films draaien net als je er niet bent ...

2 opmerkingen:

Sjaak zei

Zijn de AH-bioscoopbonnen geldig?

Anoniem zei

Niks mis met Amélie toch? Amélie vous rends heureux (heureuse, in jouw geval) :-)

 

blogger templates | Make Money Online