woensdag 26 oktober 2005

5000 woorden

Aangestoken door vooral boekgrrl Elefteria ga ik meedoen aan deze uitdaging. Vijfduizend woorden schrijven in de maand november. Want dit wilde ik toch gaan doen, meer schrijven? Dit is misschien de stok achter de deur die ik nodig heb. 'ns Even rekenen. Vijfduizend woorden in 30 dagen. Laten we zeggen dat ik op 20 dagen de inspiratie heb. Dan is dat 250 woorden per dag. Dat líjkt een eitje....

Oh, dit voelt goed! De ideeën beginnen al te bubbelen. De wijze waarop je enthousiast gemaakt wordt is so me: het gaat om de kwantiteit, het hoeft geen afgerond geheel te zijn, laat het maar stromen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wens je alle succes van de wereld! En niet zo boekhouderig he, 5050 mag ook.

Anoniem zei

Ik wil niet ontmoedigen, maar je hebt een nulletje te weinig gebruikt in je berekeningen. Het gaat om 50.000 woorden. Maar je kunt het. Go girl, go. Anne doet ook mee.

Ina zei

hahahahahahaha. ik vond het al zo haalbaar.

 

blogger templates | Make Money Online