maandag 2 januari 2006

Neef en lot

Heb ik hier al eens een warm hart toegedragen aan het fenomeen bookcrossing? Dan nog maar eens:
dit weekend twee weer zo heerlijke gebeurtenissen die blij maken. Dat karma mag van mij de pan in, maar het 'goede gevoel om niet, te geven en te ontvangen' .... stop. nu niet sentimenteel worden.

Een boek dat ik ooit in handen heb gehad en dat blijkbaar via een boekendoos in Engeland is beland, wordt door een neef van mij meegenomen naar een broer van hem. En laat deze (ook) neef nu toch de moeite nemen om te registeren! Ik heb 'm snel mijn identiteit onthuld en nu heb ik waarempel weer mailcontact. 't Is ook een veel te leuke jongen om alleen op begrafenissen te zien.

En dan was ik ook nog goede tweede in de bookcrossingkwartaalloterij. Twintig crossers gaan mij pakjes sturen. Vurrukkellijk! De brievenbus staat verwachtingsvol te klepperen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk verhaal, opsturen naar Ron en je krijgt je vleugels en ja, hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de loterij.

Anoniem zei

Ben jij ook al zo blij met het winnen van de loterij? Ik kan ook niet wachten!!!!!!

 

blogger templates | Make Money Online