donderdag 22 september 2005

Fietsen met uitzicht















Ik vind het een indrukwekkend goedje, mais. In het voorjaar hóór je het de grond uitspuiten. En het levert spannende nieuwe muren en schijnbaar nieuwe fietsroutes op. Maar zo tegen eind september heb ik het wel gezien en verlang ik terug naar een uitzicht dat niet strandt op een steeds dorder wordende stengel. Dan wil ik weer over de enk kunnen kijken, de verte in. Elk jaar weer duurt het me te lang voordat de machines korte metten maken met de sta-in-de-weg.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar die foto is echt beregaaf!

Anoniem zei

vorige maand bedacht ik tijdens het kamperen dat midden in een maisveld zo ongeveer de enige plek in Nederland moet zijn waar je stiekum en ongezien kunt wildkamperen.

Ina zei

Foto is niet van mij hoor, beregaaf gejat van het net ;-)

 

blogger templates | Make Money Online