dinsdag 23 januari 2007

Gute Nacht, Freunde

Gij zult niet te zelfverzekerd worden over uwe rijvaardigheden. Ik mag het sinds gisteravond op een tegeltje zetten. Komend uit Amsterdam nam ik - daarbij geholpen door een rij pilonen die er normaal echt nooit staat! - de afslag naar Almere in plaats van 100 km de A1 af te blijven zakken. Ik had het snel door, dat dan weer wel, en zag een mogelijkheid tot correctie. Die zag ik niet (alleen) zelf, mijn Bram van de firma TomTom staat mij terzijde, ook als ik zo onwijs ben zelf te gaan denken. Daarom de doorsteek (zie ik nu op de kaart, dat het een doorsteek was) genomen richting Gooimeer. Achteraf: handig! Ondertussen: help! donker! loopt dit niet dood? waar eindigt dit? ik zie geen bliksem. weer een bocht. niet oversteken, konijntje! waarom kom ik niemand tegen? gelukkig kom ik niemand tegen! waar ben ik? wat is het hier donker!!
Tijs bleef het Oog presenteren, ik reed kronkelend door de duisternis blijkbaar de goede kant op, en even later zat ik weer op de A1. Geen centje pijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben al vol bewondering dat je zo'n stuk gaat rijden met alleen Bram.
Mij niet gezien.

Anoniem zei

ah ja. als je daar vaker komt weet je nu alvast dat ze dat 's avonds nogal vaak flikken daaro, toestanden met ineens hele stukken afgesloten en semi-afgesloten. erg leuk na een frustrerende nachtdienst (not!).

 

blogger templates | Make Money Online