vrijdag 5 januari 2007

Dat verdient een haiku

Een paar weken geleden had ik met Extreme Tracking een tellertje op deze blog geplaatst. Best knap voor mijn doen, in één keer goed! En leuk om te merken dat ik gemiddeld zeker twintig lezers heb. Een topdag was 2 januari met maar liefst 53 'unique hits'. Ik word een echte schrijver! Met lezers! Al snel werd ik overmoedig en stak de blog in een nieuw jasje. Hierbij sneuvelde het tellertje. Vol vertrouwen door mijn eerdere succes dacht ik dit wel even te herstellen. Om een heel lang verhaal netjes samen te vatten: het lukte niet. En dat terwijl ik een mede-blogger nog toevertrouwd had: "zo'n tellertje installeren, kínderspel!". Alweer ergens te oud voor, zeker.
De noodgreep, een ander gratis programma, leverde ook veel onnette woorden en geram op de toetsen op. Lief zat de krant te lezen en mompelde wat goedbedoelde adviezen, maar het even komen doen: ho maar. Een plaspauze leverde inzicht. En toen: succes!

Mag ik jullie voorgaan?

voor jullie allen
een ereplaatsje in de
blogstatistieken

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het knap.

Ik laat dat soort dingen altijd doen door iemand die er verstand van heeft.

Ik frustreer mezelf al genoeg met andere dingen...

 

blogger templates | Make Money Online