vrijdag 3 maart 2006

Drie min twee is raar


De voordelen van mijn call-a-car abonnement zijn talloze: meestal (gloed)nieuwe auto's, altijd schoon, volgetankt, geen onderhoud, geen gedoe. Vandaag trof ik een nadeel. Ik kreeg een automaat mee. Zo wie zo al uitermate ráár, zo'n ding. Maar omdat ik in een gestarte auto was gestapt kreeg ik toch met geen mogelijkheid later zelf het kreng weer draaiend..! Voor allen die het weten willen: je moet de rem ingetrapt houden en dan de contactsleutel draaien. En verzin een hobby voor je linkervoet.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mop! Ik heb er in Amerika ooit mee zitten klojen. Daar hebben ze niets anders. :-)

Ina zei

Ik heb 'm net ingeruild voor een citroën c4 met 800 km op de teller. Amsterdam, here I come! Niets snel weer een automaat voor mij; ik voelde me net een bejaarde.

Nandaaah zei

Ik heb erg gelachen toen ik voor het eerst in de auto van mijn oom reed (ook automaat) ik steeds op de rem, om te schakelen. En mijn neefje maar lachen: Nanda, dat is de rem!! Tja, schakelen hoeft niet..

Anoniem zei

Ha ha,
automatisch is wel makkelijk als je in de file staat en alsmaar van zn een in z'n twee en weer terug moet schakelen. Scheelt ook kramp in je linker voet op het koppellingspedaal!. Maar verder is het wel ERRUGGG truttig, helemaal mee eens.
Je moet (bijna) alles eens meegemaakt hebben, toch?
Nico

 

blogger templates | Make Money Online