maandag 6 maart 2006

Ding dong. Ga je mee?

Ik heb dus helemaal niets te klagen. Integendeel. Elke dag bal hier. En nog gelukkig ook. Maar een mens wil wel eens fantaseren. Ook hardop. Wie mag er nu aanbellen en dat ik dan meega? Nou, deze mijnheren dus. Zonder omkijken zal ik er achter aan draven. En dan zéker twee dagen wegblijven.


(En kan een van jullie mij dan nog even helpen met het layouten van deze blog? J de P wat een gehannes met die plaatjes. Jullie hadden gezellig naast elkaar moeten gaan staan, stelletje ego's!)

6 opmerkingen:

maup zei

Wil je met Snape op stap of met Alan? The latter, I presume.
Wat een heerlijke blogbijdrage.
Je mannen zijn te groot om naast elkaar te staan (ego, ego, ego) en ze hebben een rechtsdrijvende afwijking.
Bij mij zouden ze overigens geen kans maken, als een ander dingdongt ga ik vast wel mee.

Ina zei

Alan als Snape, heerlijker kan bijna niet. En J.K. Rowling denkt er net zo over, vermoed ik, gezien de naderende ontknoping...
Graag hoor ik who can ring your bell ;-)

Anoniem zei

joh, ik ken die types helemaal niet. Errug he? Nou ja, geen concurrentie voor je. Ik heb liever andere belletjestrekkers.

Anoniem zei

zeg, ehm, ik ben blomnd tegenwoordig, and it shows. wie is die meneer rechtsonder? die roodblonde?

Anoniem zei

Aaarrrrgghh! Dat is toch niet Matthijs van Nieuwkerk? Hij ziet er aardig uit, maar zodra hij z'n mond open doet krijg ik de bibbers.
Hmm, je zet me wel aan het denken... Met wie zou ik meegaan?

Anoniem zei

Met Mathijs zou ik zo meegaan de stad onveilig maken. De andere 2 heren zijn mij compleet onbekend.

J@cq

 

blogger templates | Make Money Online