zaterdag 15 augustus 2009

Week 160

Jaren ben ik onderzoeker geweest. Deze methode is nieuw voor me. Een groep mensen die de hele week samen is geweest, maar elke dag diverse workshops heeft gevolgd, in retrospectief aan laten geven welke dag men waar mee bezig was. Eigenlijk moesten we heel stil zijn.

Het zou geen buitenkunst zijn als het ook geen kunstproject was. Of we stil wilden zijn (dus) en zo veel mogelijk wilden filmen. Hierbij mijn resultaat. De rest is op Youtube te bekijken. Ook vanaf de tribune.

't Voelde bijzonder onvolwassen om vanmorgen te lopen janken over de zandpaden. Tant pis. Volgend jaar ga ik twee weken.

3 opmerkingen:

yvonnep zei

Het is altijd mooi als je ergens h e l e m a a l bent geweest.

maaike zei

Anne heeft ook nog dagen met een sip gezicht een paar keer per dag 'Ik wil naar Buitenkunst' gezegd. Volgend jaar wil ze met het hele gezin. Wie weet...

Ina zei

@Maaike: ik wil volgend jaar ook dolgraag met het hele gezin. Vooralsnog lijkt dat een droom...

 

blogger templates | Make Money Online