dinsdag 10 februari 2009

Mag-ie afzwemmen??


In de trein tussen Amersfoort en Apeldoorn, in een mobiele telefoon, om even na zes uur.

"Echt waar?
Jongen wat geweldig!
Jongen wat goed.
Geweldig!
Wat goed jongetje.
Nou!
Goed, hoor!
Jongen, toch.
Knap, hoor.
Wat goed van je!
..... "

Alles uitschrijven zou niet meer geloofwaardig zijn, maar geloof me, dit ging twee minuten nog zo door. Een vrolijke kwettertje klonk aan de andere kant, maar hij kwam er nauwelijks tussendoor. De moeder - het moet de moeder zijn geweest - klonk heel lief en heel blij. En zeer trots. En zeer hard.

Nu maar raden wat haar kind zo goed gedaan heeft. Balen dat ik niet zoveel lef had als de man in de Bugatti-reclame.


3 opmerkingen:

Elsje zei

Erhm... heb ik wat gemist? Welke Bugatti reclame?

Ina zei

@elsje:
't is al een oude reclame, geen idee meer waarvoor. Waar ik aan moest denken was een kreet. Een man (die al eerder iets stunteligs heeft gedaan of zo) vraagt aan de eigenaar van een een glimmende auto: "ik durf het bijna niet te vragen ...."

Anoniem zei

Wat was die moeder trots! Jammer dat ze er niet bij kon zijn. Maar ja, zo'n kind heeft natuurlijk altijd nog zijn mobiel.

 

blogger templates | Make Money Online