donderdag 6 april 2006

Penalty for improper use?


Mijn sluimerende drang tot creativiteit neemt soms een vorm aan die met me op de loop gaat. Gisteren kocht ik een laminator met als voornaamste doel sieraden en dan met name weer broches te maken. Natuurlijk moest het ding gelijk uitgeprobeerd en zo struinde ik door het huis op zoek naar zaken die nodig een plastic laagje moesten hebben. Al snel kwam ik bij één van de mooiste stukje papier: een enkeltje Schiphol. Hup, in een hoesje en door het apparaat ermee. De beveiliging van de vaderlandse treinkaartjes blijkt van een ontroerende schoonheid. En de bonus krijg ik na bestudering van de afbeelding die blijkbaar na verhitting aan het licht komt: de te voorschijn gekomen reizigers staan op perron drie van station ... Schiphol.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

te gek zeg, dat wil ik een keer in het echie zien!

Anoniem zei

hee, wat mooi!

 

blogger templates | Make Money Online