zaterdag 19 november 2011

Reformatorisch OK


De foto is van André Dorst, laat ik niet vergeten dat in ieder geval te melden.

Moest ik nu met mijn benen onder de tafel omdat ik geen rok droeg, of is dat ouderwets stigmatiserend gedacht? Waarom trekt mijn rug zo statig recht als ik mijn buik inhoud? Waarom houd ik ùberhaupt mijn buik in, onder tafel?
Het duurt maar een half uurtje, inclusief koffie drinken, zo'n fotograaf over de vloer. Daarna kostte het me langer om al die kaarten in de doosjes terug te frutten.

Menig lezer zal zich tot het eeuwige afvragen:
- Waarom zijn de gordijnen niet wat verder opengetrokken?
- Welk muziekstuk staat op de piano?
- Waarom zijn de tuinstoelen nog niet opgeruimd in november?
- Waar kocht ze die kaartenmolen?

Het artikel verscheen op donderdag, een kolom lang. De andere vijf kolommen gaan over TBS'ers. Dat maakt ouderwets nederig.

***

4 opmerkingen:

Estella zei

O, maar wil je dan ook eens in mijn collectie kaarten komen neuzen? Het merendeel heb ik geërfd en ga ik nóóóit versturen. Kom maar eens aanwaaien, na het groentepakket, dan hebben we het er eens over.
groet van Biba89

Ina zei

@Estella: Graag!

elma zei

Ooh, ik heb laatst tijdens een opruiming gedacht om veel van mijn kaarten (ik heb ooit een winkel gehad en daar stond ook een molen met kaarten) weg te doen naar de kringloop. Zal ik een doos apart zetten voor jou? Kan bij de volgende boekenruil of zo jouw kant op gaan.

Ina zei

@Elma: Ja, graag! (De boekenruil én de kaarten)
Hebbertgrrl

 

blogger templates | Make Money Online