zaterdag 31 januari 2009

Nog 217 nachtjes slapen


Je kunt geen ex-collega in de stad tegenkomen, of er wordt gevraagd 'wanneer je nu eindelijk weer eens je blog gaat bijhouden'. Het was even stil hier. Maar de voornemens zijn er, luid en duidelijk. En eenmaal uitgesproken, heeft elk voornemen 10x meer slagingskans, zo leerde ik onlangs.
Daarom hier
de belofte / het voornemen / de wens / de opgave / de voorpret
om me vaker tot mijn 34 dagelijkse bezoekers te richten.

Immers, nog 217 nachtjes slapen en dan begint de opleiding. En dit jaar ga ik meedoen!

2 opmerkingen:

Elsje zei

Yeah! She's back!! Hoop heel erg dat je je pen pas over 217 nachtjes pakt en het tot dan toe bij het toetsenbord houdt. En dat je de toetsenvruchten hier publiceert!
PS Ook na die 217 nachtjes willen wij (pluralis majestatis?) best dienst doen als proeflezers hoor!

Ria Kock zei

Goh Ina, wat goed van je! Een wel heel gevarieerde opleiding lijkt me. Ik ga je alvast heel veel plezier en succes wensen!

 

blogger templates | Make Money Online