donderdag 23 november 2006

Likje honing

Pippi Langkous wist het al: weinig zo leuk aan schoolgaan als de vakantie. Voor haar - met eigen huis en tas vol goudstukken - dé reden om zich voor het schoolbord te nestelen. Ik zal niet beweren dat ik werk om te kunnen lunchen, maar de tussen de middagen met leukste collega zijn wel hoogtepunten van de week. We kleppen al wandelend over alles behalve over het werk of over niets anders dan werk. Niet zelden strijken we neer bij ons favoriete lunchcafé a taste of honey. Alles is daar leuk: André en Isabel, de prachtige tuin en de fantastische inrichting. Je kunt er trouwens ook best lekker eten. Mijn geluksnummer is O2, de bagel met zalm en verse spinazie. Waarna ik best nog een niet kinderachtige brownie opkan, maar dat laat ik omwille van goed fatsoen meestal maar zitten. Je krijgt bij het drinken een snoephartje, dat leukste collega en ik elkaar vervolgens cadeau doen. Tof! Hoera! Kanjer!

Naar de wc gaan is ook een feest: langs de jukebox en de zigeuner met traan, dan plaatsnemen op de glitterbril en schrijven op de deur. Waarna wij zo opgewekt en verkwikt zijn dat we wel een paard op zouden kunnen tillen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Diverse restaurantgidsen, waaronder "Lekker" en "GaultMillau" liggen nog vers te ruiken in de schappen, De "Michelinsterren" worden binnen afzienbare tijd bekend gemaakt, Joop B. moet vrezen voor zijn 'garage' "Het Diekhuus" stelt de heropening nog wat langer uit, Gordon R. verklaart zo ongeveer overal waarom hij toch zo'n ongelofelijke 'bastard'is geworden...en dan...... de recensies van Mac van D. verbleken, Johannes van D. vreet alle letters van zijn boek van A tot en met Z op... Zij allen hebben het nooit geweten...THE BEST KEPT SECRET IN TOWN

Houwe zo,...je kunt ook nog een keer te druk worden!!!

 

blogger templates | Make Money Online