maandag 21 augustus 2006

Nummer 100

Na een krap jaar webloggen is dit mijn 100ste post. Toen ik een jaar geleden begon had ik geen flauw idee hoe het zich zou ontwikkelen en hoelang ik het vol zou houden. Al met al ben ik erg blij met mijn probeersels. De beslissing hier niet te simmen of te schelden is een beste geweest. Er valt zoveel te genieten ondanks domheid en kortzichtigheid.
Gaandeweg werd ik me meer bewust van de lezers. Sommigen geven regelmatig commentaar op de weblog zelf, anderen IRL, van weer anderen weet ik dat ze lezen maar hoor ik zelden iets. Ik blijk het allemaal best te vinden. Mijn onderwerpskeuze wordt er niet of nauwelijks door beïnvloed. Mijn taal misschien iets, maar niet zo dat ik me schrijvend op de vingers gekeken voel.
Ik ben nog lang niet opgedroogd (zo ook niet de tent na een week Elp, maar daarover dus niet hier). Ik verheug me op de volgende honderd.
Voor deze keer dan: de Lezer zij gegroet!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De lezer leest je graag. :-)(maar snapte geen draad van Elp dus laat dat zitten).

Ina zei

@Yvonnep: zoals de Lezer wil :-)
Het zijn gewoon mijn producten van Buitenkunst, althans die welke ik eens op het scherm wil zien.

Anoniem zei

Sjaak was blij met sommige Elpjes. Met een broer die jarenlang voor Buitenkunst werkte was eea direct te plaatsen. Vooral de dialoog smaakt naar meer...

 

blogger templates | Make Money Online