zondag 23 juli 2006

Hit any key to continue

In minstens één opzicht ben ik een doorsnee Nederlander: ik begin enthousiast in elke handleiding, om na drie pagina's te denken 'laat ik het maar proberen, we zien wel waar het schip strandt', de handleiding in de hoek gooiend. Naast deze eigenschap ben ik inventief, tamelijk makkelijk, niet al te dom en met behoorlijk wat doorzettingsvermogen. Kortom, ik kom er meestal wel.

Omdat ik mijn beperkingen ken, stort ik mij niet in zeer technische klussen. Een auto, de fiets, de computer: ze doen of ze doen het niet en als ze het niet doen dan is daar het mannetje of de zolder. Zen noch motor cycle maintenance lijken aan mij besteed.

Soms ontkom ook ik niet aan wat handwerk. Als ik er niet onder uitkom, of als ik het té genant vind om het aan een ander over te laten wil ik dan nog wel een band plakken of wat software installeren. Dit gaat dan meestal wel in twee of drie keer goed. Zo heb ik gisteren na slechts wat lichte haperingen de tomtom zover gekregen dattie begrijpt dat er ook naar Scandinavïe gereisd kan worden en dat er nieuwe wegen in Nederland bij zijn gekomen.

Jammer dat ik voor €135 nieuwe software heb moeten kopen omdat de originele van twee jaar terug op zolder onvindbaar bleek.

Hoe dan ook: onze terugkeer lijkt gegarandeerd. Tot over ruim twee weken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

je dames dulden geen commentaar, dus dan hier een berichtje voor nog meer toetsaanslagen.

er is een boekje aan het uitkomen dat precies in jouw straatje past. het heet 'vrouwen die lezen zijn gevaarlijk!'

voor de meer-informatie-link onderaan die pagina: even de rommel aan het einde van de url opruimen, dan doet ie het alsnog.

als het wat is zou het leuk zijn als je er twee kocht, dan neem ik 'm einde van het jaar (...?) van je over (of per post).
kus, m

Anoniem zei

ps: in een flitsende actie heeft aup de link al hersteld. wow.

Anoniem zei

Met de tomtom in het buitenland is een geweldige ervaring. Onze Cathérine heeft ons uit diverse benarde situaties gered (waar ze ons ook zelf in had gebracht, maar soit). Nog een keer: veel plezier!

 

blogger templates | Make Money Online