maandag 30 januari 2006

Lijstjes van vier

Gejat van het weblog van Yvonnep. En dat is geloof ik ook de bedoeling? Hoe dan ook, mijn eigen lijst met lijstje van vier.

4 Films die ik niet vaak genoeg kan zien
- Notting Hill
- The cook, the thief, his wife & her lover
- American president
- Peter's friends

4 Woonplaatsen waar ik gewoond heb
- Ter Aar
- Voorburg
- Utrecht
- Amstelveen

4 TV Programma’s
- Journaal
- Alle medische programma's, liefst met bloed
- Spoorloos
- Alles met Stephen Fry

4 Concerten
- Vara matinee, in het bijzonder Mahler 1 met Edo de Waard in september 1993, godlof ook op CD opgenomen.
- Michael Chance in de kleine zaal van het concertgebouw. Bovenaards.
- Johannes Passion in OLV ter Zee in Maastricht. Starring moi als maagd.
- Verdi's Aida in Verona

4 Vakantieplaatsen waar ik vakantie heb gevierd
- Frankrijk, altijd kamperen, vaak op de fiets
- London, liefst twee keer per jaar maar daar komt al een decennium niet meer van
- Hongarije, mijn enige achter het ijzeren gordijn ervaring
- Nederland, laat niemand weten hoe mooi ons eigen land is

4 Websites die ik dagelijks bezoek
- bookcrossing
- postcrossing
- teletekst
- volkskrant

4 Lekkernijen
- vis
- indiaas (geen vlees)
- baklava
- zwarte koffie

4 Plaatsen waar ik liever ben dan nu
- Buitenkunst
- Pieterskerk in Leiden tijdens Scratch
- Kokkari, Samos, huize Stella
- Twee maanden door Europa alleen met Lief

1 opmerking:

Anoniem zei

oh, leuk, dat je dit spontaan hebt gedaan en zulke eigen antwoorden! Heerlijk.

 

blogger templates | Make Money Online