dinsdag 24 januari 2006

Ik wil van alles weten

Beste Ina,
Ik wil van alles weten. Hoe is het met
jou, heb je kinderen, ben je
getrouwd, waar woon je? En nog veel meer wil ik
weten.Laat iets van je horen.
Bel me als je wil.
Groetjes
Elma

Dit bericht vond ik zojuist via via in mijn mailbox. Wow! Mijn jeugvriendinnetje! Mijn stoere, jongensachtige, allesdurvende, lachebek van een vriendin. Waar ik uren en dagen mee door de weilanden mee heb gestruind. En die ik uit het oog ben verloren toen ik verhuisde.


Kijk, daar zitten we. In 1973. Elma rechts op de bank, ik in het witte vestje ernaast. Die stoere meester zou ik trouwens ook nog wel eens willen ontmoeten ....

3 opmerkingen:

maup zei

Wat leuk en ontroerend en jij bent ook geen snars veranderd ;-)

Anoniem zei

ach, wat leuk!!

Anoniem zei

ohoo, wat mooi!
(en je bent inderdaad geen spat veranderd)

 

blogger templates | Make Money Online