woensdag 6 januari 2010

Iets met voornemens


Nieuw jaar. Nieuwe kansen. Heb ik goede voornemens? Altijd. Voer ik ze uit? Soms wel, soms niet. Waar hangt dat vanaf? Geen idee. Kan ik er achteraf een reden voor verzinnen? Altijd. Heeft het in z'n algemeenheid iets met discipline te maken? Soms wel, soms niet.

Dit jaar dacht ik het volgende:

  • iets met bewegen. Fietsen misschien zelfs.
  • iets met iets geks. Naar Geen Stijl surfen, tai chi'en of mijn stoep sneeuwvrij houden.
  • iets met letters. Lezen ook.
  • iets met jongens. Mogen ook pubers zijn.
  • iets met chemische middelen. De douche, het balkon.
  • iets met kiezen: toneel/poëzie/proza/scenario/essay. 2 van de 5.
  • iets met familie. Niet teveel natuurlijk, maar zeker niet te weinig.
  • iets met koken. Mag ook gezond zijn.
  • iets met wie het kleine niet eert. En dat dat dan geldt voor als ik op het perron sta en mijn trein rijdt niet.

Geen opmerkingen:

 

blogger templates | Make Money Online