zondag 26 februari 2006

Idee top. Uitvoering flop.

Want dan lijkt het me opeens een goed idee om de collega's te verrassen met een 'zomaar'-cadeautje. So far so good. Maar voor ik het weet sta ik op zondagmorgen te prutsen met plakband dat niet wil, inpakpapier dat te dik is en krullen die zich niet willen voegen naar mijn idee. Hoe vaak moet ik me nog realiseren dat ik op deze wereld van de ideeën ben, inclusief van de ideeën over hoe iets moet gebeuren, maar dat ik het NIET zelf moet gaan doen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En wat zit er nu in? Want ziet er wel leuk uit, al die pakjes!

Ina zei

Ja, zo van afstand lijk het nog wel wat ...
Ik heb bij www.plint.nl allerhande dichterijtjes weggegrist, zoals daar zijn: toverkrasgedicht, memoblokjes en tape versierd met rijmregels.

 

blogger templates | Make Money Online