zondag 28 augustus 2005

Jan de Vries

(foto: Ina)

Samen met de tot dan toe voor mij onbekende Jet heb ik de maandag van onze buitenkunst-week doorgebracht. http://www.buitenkunst.nl Zij beeldend, ik schrijvend. Op basis van een grote krasbeweging van mij op een flink vel ontdekte Jet een personage, wat al pratend en gissend Jan de Vries bleek. De rest van de dag gingen we uiteen. Jet ging Jan de Vries in een beeld vereeuwigen en ik in een verhaal. Een prachtdag werd het, met een presentatie (verhaal voorgelezen naast beeld aan de bosrand) tot slot.

Jet heb ik de rest van de week aan hele leuke andere projecten zien werken; zo heb ook ik een fantastische week gehad. Mijn verhalen - ik schreef er drie deze week - zal ik nog eens elders op de weblog zetten.

Geen opmerkingen:

 

blogger templates | Make Money Online